Dostawa

  • darmowa dostawa od 500zł 
  • każde zamówienie starannie pakujemy i zabezpieczamy do transportu 
  • kurier nie podejmie od nas przesyłki, która nie będzie spełniała wymogów, do jej odpowiedniego dostarczenia

 WAŻNE 

  • podczas odbioru proszę sprawdzić stan przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz szybkie przesłanie go na maila: reklamacje@topmaterace24.pl   - to my zgłaszamy reklamację.
    Każdy kurier musi mieć przy sobie protokół szkody (jest to gotowy blankiet z logo przewoźnika do wypełnienia)

PAMIĘTAJ  PROSZĘ

  • dostawa Towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia przesyłki do miejsca przeznaczenia.
  • nie ma możliwości wyboru zakresu dni oraz godzin dostawy Towaru
  • niektóre z naszych materacy wysyłane są w formie  zrolowanej 

 

  • nasze wysyłki realizujemy przy współpracy z wieloma firmami kurierskimi m.in.:  
     - przesyłki niestandardowe - AmbroExpress

    -  przesyłki drobnicowe - m.in. DPD, DHL, GLS, 

                 DPD Polska- przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, międzynarodowy     Nutzen Sie eigentlich die DHL Paket App | News | Blog | Wohnkabinen Shop GLS EUROPE Recenzje | Czytaj recenzje klientów na temat gls-group.net


  • koszty transportu są widoczne w koszyku 
  • nie wysyłamy towaru za pobraniem
  • w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: +48 600-705-997

  • Tutaj znajdziesz --> wagi materacy